Wysyłki i odbiór
Z uwagi na szeroki asortyment naszego sklepu oraz zróżnicowane gabaryty zamówień, koszty transportu ustalane są indywidualnie.
- w przypadku zamówień wysoko gabarytowych dostawa odbywa się za pośrednictwem profesjonalnych firm spedycyjnych,
- mniejsze zamówienia wysyłane są kurierem. Korzystamy z usług renomowanych przewoźników takich jak DHL, DPD, InPost, FedEX,
- wysyłki zlecane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00,
- całkowity czas realizacji uzależniony jest od dostępności wybranego produktu w magazynie producenta o czym Klient będzie informowany indywidualnie,
- do terminu realizacji należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską/spedycyjną,
- wysyłki towaru, który dostępny jest na stanie magazynowym Floorpark zlecane są w dniu zaksięgowania płatności za złożone zamówienie,
- istnieje także możliwość bezpłatnego odbioru osobistego zamówienia z magazynu Floorpark (al. Grunwaldzka 487c, 80-309 Gdańsk).
Forma płatności
Płatność za towary kupione w sklepie Floorpark odbywa się za pomocą przedpłaty na konto bankowe.
Dane do przelewu oraz numer konta bankowego:
Decolan Sp. z o.o.
al. Grunwaldzka 487a, 80-309 Gdańsk
NIP: 584-274-66-65
Santander Bank Polska S.A.
54 1090 1098 0000 0001 5243 4782
BIC/SWIFT: WBKPPLPP
Reklamacje
- przy odbiorze towaru, Kupujący zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia stanu otrzymanej paczki,
- w przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń paczki należy w obecności kuriera lub pracownika wydającego towar sporządzić protokół szkody,
- protokół szkody jest podstawą do składania reklamacji
- reklamacje przyjmowane są drogą mailową (sklep@floorpark.pl) lub pocztową,
- zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane Klienta, kopię dowodu zakupu oraz dokładny opis wady/uszkodzeń produktu,
- wszystkie produkty dostępne w sklepie Floorpark są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.